Syttyykö kuumavesipullo tuleen joka päivä?
Jätä viesti
Ei pitäisi, älä huoli. Kuumavesipullon käytöstä on monia etuja, jotka voivat lämmittää meridiaaneja, rentoutua vakuuksia, ajaa pois kylmänä, pitää lämpimänä ja lievittää erilaisten kroonisten sairauksien kipua. Jos se on nainen, jolla on usein se, se on erittäin hyvä kohdulle, ja säännöllinen käyttö voi lievittää dysmenorreaa. Toivotan teille hyvää terveyttä!
Lämmin muistutus: Varotoimet kuumavesipullojen käyttöön
Ei ole suositeltavaa kaataa kiehuvaa vettä, ja noin 90 asteen kuuma vesi on juuri oikea, mikä voi estää kumin ikääntymisen etukäteen.
Älä täytä liikaa, täytä vain 2/3 kuumavesipussista, poista sitten pussin ilma ja kiristä pistoke.
Käytön jälkeen kaada vesi ulos ja puhalla ilmaa, jotta sisäseinä ei tartu ja ripustu ylösalaisin.






